Stage in Japan!! - Reisverslagen van Martijn Nijland - WaarBenJij.nu Stage in Japan!! - Reisverslagen van Martijn Nijland - WaarBenJij.nu

Stage in Japan!!

Kon'nichiwa iedereen!

Voor school mag ik mijn tweedejaars stage doen bij Takeda Pharmaceutical Company. Voor de mensen die minder Engels begrijpen... Een van de grootste medicijnen fabrikanten van Japan.

In dit reisdagboek zal ik foto's en verhalen plaatsen van mijn avonturen en belevenissen. Voor Takeda mag ik bijna heel Japan rondreizen dus ga ik ervan uit dat ik genoeg te vertellen en daardoor ook te schrijven zal hebben.

Veel plezier met lezen!

Sayonara,

Martijn

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2014

"Hey, daar is iets niet wit!"

23 November 2013

Butt naked (English verion)

22 November 2013

Met de billenbloot!

01 November 2013

Hopefully untill next time!(English version)

01 November 2013

Hopelijk tot de volgende keer!
Martijn

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17143

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Stage in Japan!!

Landen bezocht: